zondag 20 juli 2014

Moeseline kapje

Een blogje of twee terug, 5 juni geloof ik, vertelde ik dat ik het boek 'Landgoed Longbourn' had gewonnen. Dat heb ik met die warme dagen op mijn gemak uitgelezen. Het was interessant en ook wel vermakelijk. Maar meer nog had ik te doen met de hoofdpersonen die maar moeten zwoegen om het hun mevrouwen en meneren naar de zin te maken. De afloop was wel aardig. Geen open einde daarvan hou ik niet zo. Maar ik vond dat het nog beter kon dus heb ik er zelf een epiloog voor geschreven. Uitgeprint en gewoon achter in het boek geplakt.

Creatief omgaan met m'n boeken ;) Ik heb me voorgenomen dat vaker te gaan doen.

Voor mensen die interesse hebben in de tekst ... Als je een berichtje achterlaat met een e-mailadres dan mail ik het wel even.

Verder heb ik voor het etentje met de Prins van Oranje op 17 augustus nog een kapje nodig. In een boek dat ik heb, stond gelukkig een patroon. Afgelopen donderdag had ik geschikte stof en een kantje gekocht. Het was geen groot werk maar doordat ik niet het kantje kon kopen dat ik zocht heb ik er 2 aan elkaar gestikt en dat was even goed uitkijken. Nu heb ik geloof ik alles wat nodig is om een middag en avond, in een select gezelschap, kennis te maken met de Prins van Oranje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten